vierde en gedeeltelijk 5de week - Reisverslag uit Jenner, Canada van Sven Bots - WaarBenJij.nu vierde en gedeeltelijk 5de week - Reisverslag uit Jenner, Canada van Sven Bots - WaarBenJij.nu

vierde en gedeeltelijk 5de week

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

20 September 2016 | Canada, Jenner

Moi

Deze week heb ik het erg druk gehad ik heb bijna al het koolzaad gecombinend de zwaden van het koolzaad waren een beetje verwaaid dus moest ik soms een beetje slingeren over het veld het waren lange dagen maar uiteindelijk is alles gisteravond toch binnen gekomen. Vandaag heb ik de combine schoongemaakt eerst met de bladblazer en toen met de compressor was een erg stoffige klus. toen ik aan het schoonmaken was vroeg byron mij hem even naar de trucks toe te brengen die nog op het veld stonden dat heb ik gedaan toen hij terug kwam moesten we nog even het laatste koolzaad lossen ik rolde de kleden van de vrachtwagen af en kreeg de ijzeren stang van de kleden onder mijn kin het begon te bloeden dus moest ik eerst maar even naar binnen toen ik binnen was heeft de moeder van byron het een beetje aanelkaar gemaakt met van die staartje na een half uur wachten tot het niet meer bloede kon ik weer verder met schoonmaken. Deze week hopen we te kunnen starten met de oogst van de bonen licht een beetje aan het weer.


  • 20 September 2016 - 18:02

    Tina Kaldijk-Dijken:

    Je bent behoorlijk druk bezig !! Beterschap met jouw kin.
    Groetjes!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Jenner

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

vierde en gedeeltelijk 5de week

09 September 2016

de derde en gedeeltelijk 4de week

29 Augustus 2016

eerste 2 weken
Sven

ik ben op stage naar Canada op deze blog kunnen jullie een beetje lezen wat ik zoal doe hier

Actief sinds 31 Juli 2016
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 1671

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: