eerste 2 weken - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Sven Bots - WaarBenJij.nu eerste 2 weken - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Sven Bots - WaarBenJij.nu

eerste 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Sven

29 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Buffalo

Moi

Nu heb ik even tijd om mijn eerste verslag te typen. Ik ben 2 week geleden goed en wel aangekomen in Canada. In het vliegtuig had ik geluk het vliegtuig was niet vol dus je kon zitten waar je wou. Ik zat toen mooi aleen en kon een beetje slapen. Onderweg moest ik een papier invullen wat ik allemaal bij me had ik snapte de helft niet wat er stond dus heb wel 3 keer gevraagd wat ik er moest invullen. Dat was natuurlijk ook wel te verwachten met mijn engels. Op het vliegveld moest ik naar de douane waar ik mijn werkvergunning kreeg het was er erg druk dus moest lang wachten. toen alles klaar was en ik naar buiten liep stonden daar de ouders van Byron mij op te wachten. We liepen naar de auto een lexus en moesten 4 uur rijden om op het bedrijf te komen. Toen ik op het bedrijf aankwam ging ik direct met byron mee in de ranger soort van gator bij de percelen langs. We waren een half uur later terug en toen ben ik maar gaan slapen. de volgende dag ben ik direct aan het werk gezet moest om alle percelen 3 slagen maaien dat was mooier met combinen. ik heb er 2,5 dag over gedaan om alles te maaien. Later heb ik geholpen met het maken van een vlonder voor bij byron zijn huis. Op zaterdag morgen ben ik met byron zijn gezin naar een kameraad van byron gegaan want die hadden een opendag. s'avonds ben ik met de stagelopers van dat bedrijf meegegaan naar een bar.
op zondag werd ik afgezet bij het bedrijf van byron zijn kameraad en hebben ze mij naar rollinghills gebracht daar had ik de auto laten staan. Daar kwam ook mijn klasgenoot en zijn we op vakantie gegaan 1 week. we zijn door de rockiemauntains gereden en nog een hele omweg maar het was zeker geslaagd. vrijdag avond ben ik weer terug gegaan naar het bedrijf van byron toen ik weer kwam was 1 perceel helemaal gezwadmaaid en al voor de helft gecombinend de rest mocht ik doen zei byron. Op zaterdag morgen heeft byron mij leren combinen ik heb vandaag het laatste gecombined en nu zijn we eerst aan de rest is nog niet helemaal droog.

  • 29 Augustus 2016 - 19:01

    Anne & Tina Kaldijk:

    Moi, Sven,

    Je hebt in die 2 weken al behoorlijk wat gezien. Leuke foto's van jouw vakantie !
    Zo te lezen bevalt het jou daar prima. Geniet ervan. Verheug me op jouw volgend reisverslag.
    Groetjes, Anne & Tina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Buffalo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 September 2016

vierde en gedeeltelijk 5de week

09 September 2016

de derde en gedeeltelijk 4de week

29 Augustus 2016

eerste 2 weken
Sven

ik ben op stage naar Canada op deze blog kunnen jullie een beetje lezen wat ik zoal doe hier

Actief sinds 31 Juli 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 1667

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: